نقش بی بدیل رسانه در جنگ نرم
رسانه ها نقش بی بدیلی در جنگ نرم دارند
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در بازدید از چند رسانه گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در جنگ نرم دارند.
"علیرضا راشکی " اظهار داشت: با توجه به تغییر رویکرد غرب و شروع قوی جنگ فرهنگی رسانه ها یکی از محوری ترین نقش ها را در این راستا دارند.
وی افزود: رسانه را به عنوان ابزاری جهت برقراری ارتباطات میشناسند که وظیفه اطلاعرسانی به مردم را انجام میدهد.
رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد : در حقیقت هر آنچه که قابلیت انتقال پیام به مخاطب موردنظر را دارا باشد، میتواند رسانه نام بگیرد. به این معنا که بتوان در یک زمان خاص یک پیام مشخص را به عموم مخاطبان ارسال کرد تا در دسترس آنها قرار گیرد.
راشکی تاکید کرد: با توجه به کارکردهای متنوع رسانههای جمعی، همچون آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، ایجاد انسجام وتعلق اجتماعی، نظارت بر عملکرد ساختار قدرت و فراهم آوردن زمینههای مشارکت عمومی و نظارت همگانی در نظام اجتماعی، میتوانند جایگاه در خور اعتنائی در تکوین، تکامل و نهادینهسازی شاخصها و عناصر بنیادین ساختار سیاسی جامعه داشته باشند.
راشکی اذعان داشت: رسانههای خبری نظیر روزنامه، مجله، کتاب، رادیو، تلویزیون، اینترنت و مانند آن به عنوان یکی از نهادهای مهم جامعه با تأثیری که بر عقاید و آرا و دیگر ابعاد زندگی بشر دارند، واقعیتهای سیاسی و اجتماعی خاصی را برای مردم خلق میکنند تعیین کننده چشمانداز ما از جهان هستند.
به گزارش روابط عمومی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در آستانه هفته دولت از چندین رسانه از جمله بخش خبر صدا و سیمای مرکز زاهدان ، خبرگزاری ایسنا ،خبرگزاری فارس ، روزنامه جمهوری اسلامی ، روزنامه نسیم ، روزنامه کیهان ، روزنامه آسیا ،روزنامه مواجهه اقتصادی ، روزنامه توسعه ، روزنامه ثروت ، نقش اقتصاد ، جهان اقتصاد و هفته نامه نخل و آفتاب بازدید کرد و به ارایه گزارش عملکرد شرکت شهرک های صنعتی در دولت سیزدهم پرداخت .
نظر دهید